Retur
Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med bestillingen du mottok, kan du kontakte oss. Hos Pelsbarn tilstreber vi 100% kundetilfredshet med produktet du kjøper fra oss. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, kan du kontakte oss ved hjelp av skjemaet nedenfor. Teamet vårt hjelper deg innen 48 timer.
Her er noen vanlige spørsmål om returer:
1. HVOR LANG ER RETURPERIODEN?
Du kan returnere et produkt innen 30 dager etter at du har mottatt det fra oss.
2. Hvor lang tid tar det å få pengene mine tilbake?
Full refusjon vil bli utstedt til den opprinnelige betalingsmåten etter at vi har mottatt produktene og sjekket og bekreftet at de ikke har blitt brukt. Alle kunder må kontakte oss etter retur av produktet og gi oss sporingsinformasjon slik at vi kan behandle refusjonen.
Merk: De fleste finansinstitusjoner behandler refusjonen innen gjennomsnittlig 3-5 virkedager.
3. HVORFOR ER NOEN AV PRODUKTENE IKKE RETURBARE ETTER ÅPNINGEN?
Noen av våre kosmetiske produkter og helseprodukter regnes som hygieneprodukter. Vi legger stor vekt på hygiene og offentlig sikkerhet, og for å beskytte alle våre kunder tillater vi ikke retur av åpnede gjenstander. Vi er ikke de eneste - andre leverandører av kosmetiske produkter og helseprodukter tillater ikke retur av åpnede varer av samme grunn.
4. MÅ jeg betale for min retur?
Ja, alle kunder er ansvarlige for returfraktkostnaden. Vi anbefaler at du bruker et sporingsalternativ for å sende retur, da vi ikke kan påta oss ansvar for tapt retur.
5. KAN JEG RETURNERE PRODUKTET MITT UTEN Å KONTAKTE DERE?
Du må kontakte oss før du sender inn returen, da returadressen kan avvike fra den opprinnelige adressen på bestillingen din.
Etter bekreftelse fra vår side, du kan returnere varen/varene til vårt lager i Nederland (Pelsbarn PRIPAR00025084, Laan van Waalhaven 139A, 2497GK Den Haag, The Netherlands). Vennligst vær oppmerksom på at vi ikke dekker returkostnader.
6. HVORDAN KAN JEG KONTAKTE DERE?Du kan kontakte oss via e-post på kontakt@pelsbarn.no eller ved å bruke skjemaet nedenfor. PELSBARN-teamet er der for deg 7 dager i uken, 24 timer i døgnet. Vi garanterer alltid svar innen 48 timer og hjelper deg gjerne!
7. MIN BESTILLING ER SKADET, HVA SKAL JEG GJØRE?
For å få den raskeste behandlingen, må du sende oss bilde som viser den dårlige kvaliteten eller den ødelagte delen av varen. Det er best å ta bilder på en flat overflate der etiketten og skaden(e) / ufullkommenhet(ene) er godt synlige. Vi vil bruke disse for å hjelpe deg med bestillingen din og for å unngå feil i fremtiden.