Ofte stilte spørsmål

Hvordan bestiller jeg fra Pelsbarn

Det er veldig enkelt å bestille fra oss! Hvis du vet hvilke produkter du vil bestille, kan du legge dem i handlekurven ved å klikke på bestillingsknappen.

Etter at du har klikket på bestillingsknappen, ser du øverst til høyre på skjermen at produktet er lagt i handlekurven. Deretter kan du åpne handlekurven og fullføre bestillingen ved å følge trinnene i bestillingsprosessen.

Hvis du trenger hjelp eller produktrådgivning, står vi selvfølgelig til din disposisjon.

Når vil jeg motta bestillingen min?
Gjennomsnittlig leveringstid er 7 til 14 virkedager. Hos Pelsbarn bestreber vi oss på å levere din bestilling innen den tildelte tiden. Dessverre fungerer det ikke alltid. Har du ikke mottatt noe 3 dager etter planlagt leveringstid? Ta kontakt med kontaktsiden eller send en e-post til: kontakt@pelsbarn.no.


Jeg får en feilmelding når jeg bestiller, hva skal jeg gjøre?
Åh ... det skulle egentlig ikke skje. En feilmelding kan ha mange forskjellige årsaker. For å finne ut hva problemet er, kan du gå til kontaktsiden.

Jeg har lagt inn en bestilling, men har ennå ikke mottatt en bekreftelse, hva nå?
Det kan være flere grunner til dette. Har du allerede merket av i spamfeltet i e-posten din? Hvis du ikke finner bekreftelsen i postkassen din, anbefaler vi at du tar kontakt med kontaktsiden eller sender en e-post til kontakt@pelsbarn.no.

Jeg har lagt inn en bestilling, kan jeg fortsatt endre den?
Så snart bestillingen din er plassert, vil den bli behandlet umiddelbart i vår bestillingsprosess. Bestillingen gjøres dermed klar for forsendelse umiddelbart. Derfor er det dessverre ikke alltid mulig å endre bestillingen. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan vi fortsatt gjøre endringer.

Jeg har ombestemt meg, kan jeg fortsatt kansellere bestillingen min?
Når bestillingen din er plassert, blir den klargjort for levering. Det er derfor dessverre ikke mulig å kansellere en bestilling som allerede er lagt inn. Vi anbefaler deg derfor å returnere de bestilte produktene innen 30 dager etter mottakelse.

Etter at vi har mottatt produktene tilbake, vil kjøpesummen bli refundert innen 3 virkedager.


Når vil jeg motta bestillingen min?
Gjennomsnittlig leveringstid er 8 til 14 virkedager. Hos Pelsbarn bestreber vi oss på å levere din bestilling innen den tildelte tiden. Dessverre fungerer det ikke alltid. Har du ikke mottatt noe 4 dager etter planlagt leveringstid? Ta kontakt med kontaktsiden eller send en e-post til: kontakt@pelsbarn.no.

Jeg vil ikke være hjemme for levering. Hva nå?
Hvis postordreselskapet ikke kan levere bestillingen din, vil bestillingen bli plassert hos naboene. Hvis dette ikke er mulig, blir det igjen en melding i postkassen din. Med dette varselet kan en ny leveringsdato avtales. Hvis det ikke er avtalt noen ny leveringsdato, vil de respektive produktene sendes tilbake til leverandøren. Så fortsett forsiktig og ordne en ny leveringsdato så snart du mottar dette varselet!

Jeg fikk feil vare. Hva nå?
Du kan ved et uhell motta feil vare, eller feil størrelse eller farge. I slike tilfeller ber vi deg konsultere kontaktskjemaet. Hvis feil vare er mottatt og behandlet, vil kjøpesummen bli refundert til kontoen din innen 3 virkedager.

KOMME TILBAKE

Jeg er ikke fornøyd med produktet. Hva nå?
Hvis kjøpet ditt fra Pelsbarn ikke oppfyller dine forventninger, kan produktet returneres til oss. Selvfølgelig vil vi refundere kjøpesummen. Refusjoner behandles innen 3 virkedager ved hjelp av den opprinnelige betalingsmåten. Produktene vil bare bli tatt tilbake hvis de ikke er i bruk. Du får ikke refundert kostnaden for returen.

Produktet mitt er skadet eller fungerer ikke. Hva nå?
Send oss ​​en melding med et bilde av skaden ved hjelp av kontaktskjemaet. Vi sender deg et nytt produkt gratis så snart som mulig.