Ofte stilte spørsmål
Hvordan bestiller jeg fra Pelsbarn?
Det er veldig enkelt å bestille fra oss! Hvis du vet hvilke produkter du vil bestille, kan du legge dem i handlekurven ved å klikke på bestillingsknappen. Etter at du har klikket på bestillingsknappen, ser du øverst til høyre på skjermen at produktet er lagt i handlekurven. Deretter kan du åpne handlekurven og fullføre bestillingen ved å følge trinnene i bestillingsprosessen. Hvis du trenger hjelp eller produktrådgivning, står vi selvfølgelig til din disposisjon.
Når vil jeg motta bestillingen min?
Vår standard leveringstid er 7 til 14 virkedager. Vi i Pelsbarn gjør vårt beste for å levere innen denne tiden, men enkelte forsinkelser kan oppstå på grunn av forhold utenfor vår kontroll. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 3 dager etter forventet levering, vennligst kontakt oss via vår kontaktside eller send en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Det er veldig enkelt å bestille fra oss! Hvis du vet hvilke produkter du vil bestille, kan du legge dem i handlekurven ved å klikke på bestillingsknappen. Etter at du har klikket på bestillingsknappen, ser du øverst til høyre på skjermen at produktet er lagt i handlekurven. Deretter kan du åpne handlekurven og fullføre bestillingen ved å følge trinnene i bestillingsprosessen. Hvis du trenger hjelp eller produktrådgivning, står vi selvfølgelig til din disposisjon.
Når vil jeg motta bestillingen min?
Vår standard leveringstid er 7 til 14 virkedager. Vi i Pelsbarn gjør vårt beste for å levere innen denne tiden, men enkelte forsinkelser kan oppstå på grunn av forhold utenfor vår kontroll. Hvis du ikke har mottatt bestillingen innen 3 dager etter forventet levering, vennligst kontakt oss via vår kontaktside eller send en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Jeg får en feilmelding når jeg bestiller, hva skal jeg gjøre?
Ånei, det skal ikke skje! En feilmelding kan ha mange forskjellige årsaker. For å finne ut hva problemet er, vennligst kontakt oss via vår kontaktside eller send en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Jeg har lagt inn en bestilling, men har ennå ikke mottatt en bekreftelse, hva gjør jeg?
Det kan være flere grunner til dette. Har du allerede sjekket søppelpost-mappen i e-posten din? Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen der heller, anbefaler vi at du tar kontakt via kontaktsiden eller sender oss en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Jeg har lagt inn en bestilling, kan jeg fortsatt endre den?
Så snart bestillingen din er bekreftet, vil den stort sett bli behandlet og gjøres klar for forsendelse innen 24 timer. Derfor er det dessverre ikke alltid mulig å endre bestillingen. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan vi fortsatt gjøre endringer. Ta kontakt med oss så skal vi gjøre vårt beste for å endre din bestilling!
Jeg har ombestemt meg, kan jeg fortsatt kansellere bestillingen min?
Når bestillingen din er bekreftet i våre systemer, blir den vanligvis pakket og klargjort for levering innen 24 timer. Det er derfor dessverre ikke mulig å kansellere en bestilling som allerede er lagt inn. Vi anbefaler å ta kontakt med oss, så skal vi gjøre vårt beste. Et alternativ vil være å returnere ordren når den er mottatt.
Etter at vi har mottatt produktene tilbake, vil kjøpesummen bli refundert innen 5 virkedager.
Jeg er ikke hjemme for levering. Hva gjør jeg?
Hvis Posten ikke kan levere bestillingen din, vil pakken som oftest sendes til ditt lokale post i butikk hentested. Du vil bli kontaktet av Posten hvis dette er tilfellet. Om du ikke skulle få noe melding eller hentelapp fra Posten, ta kontakt med oss så vi kan hjelpe deg videre.
Jeg fikk feil vare. Hva gjør jeg?
Du kan ved et uhell motta feil vare, størrelse eller farge. I slike tilfeller ber vi deg ta kontakt med oss snarest så vi kan ordne opp idet. Hvis feil vare er mottatt, vil vi sende ut riktig produkt snarest eller så vil kjøpesummen bli refundert til kontoen din innen 5 virkedager.
Jeg er ikke fornøyd med produktet. Hva gjør jeg?
Hvis kjøpet ditt fra Pelsbarn ikke oppfyller dine forventninger, kan produktet returneres til oss for full refusjon. Refusjoner behandles innen 5 virkedager ved hjelp av den opprinnelige betalingsmåten. Produkter kan kun returneres hvis de ikke har vært i bruk og er i samme stand som når det ble mottatt.
Vennligst merk: returfrakt er på kundens regning.
Det er noe galt med produktet jeg mottok. Hva gjør jeg?
Send oss en e-post til kontakt@pelsbarn.no med bilde eller video av produktet som tydelig viser feilen så skal vi ordne opp i det.
Ånei, det skal ikke skje! En feilmelding kan ha mange forskjellige årsaker. For å finne ut hva problemet er, vennligst kontakt oss via vår kontaktside eller send en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Jeg har lagt inn en bestilling, men har ennå ikke mottatt en bekreftelse, hva gjør jeg?
Det kan være flere grunner til dette. Har du allerede sjekket søppelpost-mappen i e-posten din? Hvis du ikke finner ordrebekreftelsen der heller, anbefaler vi at du tar kontakt via kontaktsiden eller sender oss en e-post til kontakt@pelsbarn.no.
Jeg har lagt inn en bestilling, kan jeg fortsatt endre den?
Så snart bestillingen din er bekreftet, vil den stort sett bli behandlet og gjøres klar for forsendelse innen 24 timer. Derfor er det dessverre ikke alltid mulig å endre bestillingen. Hvis bestillingen din ennå ikke er sendt, kan vi fortsatt gjøre endringer. Ta kontakt med oss så skal vi gjøre vårt beste for å endre din bestilling!
Jeg har ombestemt meg, kan jeg fortsatt kansellere bestillingen min?
Når bestillingen din er bekreftet i våre systemer, blir den vanligvis pakket og klargjort for levering innen 24 timer. Det er derfor dessverre ikke mulig å kansellere en bestilling som allerede er lagt inn. Vi anbefaler å ta kontakt med oss, så skal vi gjøre vårt beste. Et alternativ vil være å returnere ordren når den er mottatt.
Etter at vi har mottatt produktene tilbake, vil kjøpesummen bli refundert innen 5 virkedager.
Jeg er ikke hjemme for levering. Hva gjør jeg?
Hvis Posten ikke kan levere bestillingen din, vil pakken som oftest sendes til ditt lokale post i butikk hentested. Du vil bli kontaktet av Posten hvis dette er tilfellet. Om du ikke skulle få noe melding eller hentelapp fra Posten, ta kontakt med oss så vi kan hjelpe deg videre.
Jeg fikk feil vare. Hva gjør jeg?
Du kan ved et uhell motta feil vare, størrelse eller farge. I slike tilfeller ber vi deg ta kontakt med oss snarest så vi kan ordne opp idet. Hvis feil vare er mottatt, vil vi sende ut riktig produkt snarest eller så vil kjøpesummen bli refundert til kontoen din innen 5 virkedager.
Jeg er ikke fornøyd med produktet. Hva gjør jeg?
Hvis kjøpet ditt fra Pelsbarn ikke oppfyller dine forventninger, kan produktet returneres til oss for full refusjon. Refusjoner behandles innen 5 virkedager ved hjelp av den opprinnelige betalingsmåten. Produkter kan kun returneres hvis de ikke har vært i bruk og er i samme stand som når det ble mottatt.
Vennligst merk: returfrakt er på kundens regning.
Det er noe galt med produktet jeg mottok. Hva gjør jeg?
Send oss en e-post til kontakt@pelsbarn.no med bilde eller video av produktet som tydelig viser feilen så skal vi ordne opp i det.